Sunday, 10 January 2010

Blandat från veckan

Jag skriver alldeles för sällan. Men det har inte hänt så mycket.

Körkortet känns nu närmare än nånsin. I fredags hade jag min första körlektion för året som innebar repetition av vänstersväng på större landsväg och övning på motorväg. Det är kul med motorväg ^^ Fick dessutom öva omkörningar för första gången, men det gick hur bra som helst. Körläraren trodde nästan inte på mig när jag sa att det var första gången :P Och så fort jag gått ifrån körskolan ringde körläraren och sa att han bokat tid för halkan. Så den 20:e ska jag halka runt på Bulltofta... På tal om körning så i torsdags fick jag köra själv till Skurup. Både pappa och jag hade ärenden dit och han tyckte att jag skulle köra :) Så då blev det motorväg, större landsväg och stadstrafik på en gång - jättekul! ^^

Torsdagen var ännu lite roligare faktiskt. Det var första gången sen jag fick glasögon då jag var åtta som jag kom ut från optikern med oförändrad skärpa \o/ Victory!

Nu börjar det kännas tomt här igen. Kajsa har försvunnit upp till Umeå igen och Tiffany är borta i London. Kan inte vänta tills saker och ting kommer igång igen så man får vara bland folk. Börjar kännas lite jobbigt att tillbringa varenda dag framför datorn - och det hör man inte ofta!

Beställde dessutom ett par byxor, ett par Skullcandy-hörlurar, ett par hårsnoddar och ett par klämmor från Shock i torsdags. Har jag tur kommer de imorgon, annars någon gång nästa vecka.

Tjolahopp!

4 comments:

  1. Du, det ar mycket ensamare i London ska ja sag dig. XD Onskar ni kunde vara har. :) *e i skolan*

    ReplyDelete
  2. Skulle inte Didrik komma och hälsa på dig i vår? Tyckte han sa nåt om det för länge sen...

    ReplyDelete
  3. Hm, texten till den låten tyckte jag faktiskt var helt okej ;p

    ReplyDelete
  4. Den låten är bara bra :)

    ReplyDelete

What's the first thought in your head after reading this? Let me know!