Thursday, 18 February 2010

Uppkörningsångest

Jag hatar det här. Om en vecka har jag min uppkörning - och det börjar kännas! Det känns som om numera när jag kör gör jag bara fel hela tiden, uppenbara fel som jag borde veta att inte göra, som jag inte borde göra. Och för första gången sen jag fick min uppkörningstid känns det som om jag kanske inte kommer klara det.

Ingen stor grej egentligen om det inte hade varit för att jag åker till Japan för 4 månader dagen därpå. Klarar jag det inte på torsdag får jag göra om både uppkörning och teoriprov i juni och det vill jag inte.

Blä, jag vet att jag kan det här. Jag hatar det. Jag kan teorin perfekt. Jag vet precis hur jag ska göra. Tyvärr blir det inte så när jag gör det :(

3 comments:

  1. Jag har känt känslan, det man behöver göra då är att lugna ner sig och inte dra igenom det i skallen hela tiden utan lita på att du kan det.

    ReplyDelete
  2. Var inte nervös, det kommer gå jätte fint. Stressa INTE! Bara ta det lugnt och fint. Va harmonisk =)

    ReplyDelete
  3. Ja det gick ju som det gick :P Alltså jag fick inget körkort. Allting gick helt perfekt under hela körningen, jag var avslappnad och gjorde allting jättebra. Sen när vi skulle in och parkera på parkeringsplatsen där vi började för att avsluta alltihop så tänkte jag att jag hade klarat det och slappnade av alldeles för mycket och det slutade med världens sämsta parkering och inget körkort :(

    ReplyDelete

What's the first thought in your head after reading this? Let me know!