Tuesday, 24 May 2011

Inte idag

Mors lilla lathund sa:
Du må tro jag jobbar bra,
fastän vet du vad;
inte just idag,
jag gör det helst en annan dag.
Mors lilla lathund sa:
Ingen kan så bra som jag,
men tycker du som jag,
tycker du som jag;
så gör jag det en annan dag:
Tra-la-la-la imorrn då ska jag knoga
hela dess långa dag,
ja, oj, oj, oj vad jag ska gno

Ja och för ser du, därför så måste jag
ta det väldigt lugnt idag,
jo för just idag
går det inte bra,
jag gör det helst en annan dag:
Tra-la-la-la imorrn då ska jag knoga
hela dess långa dag,
ja, oj, oj, oj vad jag ska gno
Ja, för ser du mors lilla lathund sa:
jag gillar att jobba bra
men tycker du som jag,
tycker du som jag:
så gör jag det en annan dag.

No comments:

Post a Comment

What's the first thought in your head after reading this? Let me know!