Saturday 1 February 2014

Because Morning Musume is at its best again / もう一度モーニング娘。は最高だから

最近、モーニング娘。の新しいシングルが発売なりました。このシングルがオリオコンウィークリーの一位になりました。それは四第目の一位シングルです。すごいでしょう?!今度、トリプルAのシングルでした。曲は「笑顔の君は太陽さ」と「君の代わりは居やしない」と「What is LOVE?」です。この曲の中で私の好きな曲は「笑顔の君は太陽さ」、でも「What is LOVE?」もとても好きです。踊ること、そして歌うことは段々上手になりました。やっぱり、モーニング娘。の二第目のゴルデンエジが始まりました。

Recently, Morning Musume released a new single. This single became number 1 at the Oricon Weekly charts. That's the fourth number 1 in a row. Amazing, isn't it? This time it's a triple A-side single. The songs are "Egao no Kimi wa Taiyou sa" and "Kimi no Kawari wa Iya shinai" and "What is LOVE?". Among these songs my favourite is "Egao no Kimi wa Taiyou sa", but I also like "What is LOVE?" a lot. The dancing and the singing have gradually gotten better. It seems like Morning Musume truly has entered a new Golden Age.

Egao no Kimi wa Taiyou sa:


Kimi no Kawari wa Iya shinai:


What is LOVE?:



No comments:

Post a Comment

What's the first thought in your head after reading this? Let me know!